بورس

خرید محصولات تحلیل بنیادی انیگما در بلک فرایدی 1402

انیگما تنها مرجع تحلیل بنیادی بورس ایران، به مناسبت بلک فرایدی (جمعه سیاه) محصولات خود را با 30 الی 50 درصد تخفیف به سهامداران فعال در بازار سرمایه ارائه می‌کند. این محصولات شامل دسترسی کامل به سایت و اپ تحلیل بنیادی و همچنین سبد پیشنهادی هستند. سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از محصولات تحلیل بنیادی همواره با ریسک کمتر، بازدهی بالاتر از شاخص کسب کنند یا در بازارهای منفی کمتر از شاخص ضرر کنند. در ادامه جزئیات محصولات ارائه شده به‌همراه استراتژی معاملاتی هر یک توضیح داده شده است.

دسترسی کامل سایت و اپ تحلیل بنیادی انیگما

تخفیف بلک فرایدی انیگما شامل دسترسی کامل به تمامی محصولات این مجموعه ازجمله دسترسی کامل به سایت و اپ PWA انیگما است. سرمایه‌گذاران می‌توانند دسترسی 6 ماهه این پکیج را با 40 درصد تخفیف و دسترسی سالانه را با 50 درصد تخفیف تهیه کنند. اپلیکیشن تحلیل بنیادی و سبد پیشنهادی نیز به‌صورت جدا در این جشنواره دارای تخفیف هستند.

سایت تحلیل بنیادی انیگما شامل بخش‌های مختلف ازجمله سهامداران، تحلیل بنیادی، NAV و سبد پیشنهادی است. سرمایه‌گذاران می‌توانند باتوجه به نیاز و استراتژی معاملاتی خود، هر یک از این محصولات را تهیه و استفاده کنند؛ اما به‌صورت کلی تمامی این محصولات می‌توانند در کنار هم به عملکرد بهتر تحلیلگران بنیادی کمک کنند. از سوی دیگر افراد می‌توانند برای سرمایه گذاری در بورس با کسب سیگنال‌های معاملاتی از طریق محصولات سبد پیشنهادی و سهامداران، موفق عمل کنند.

بنابراین انیگما در راستای دسترسی افراد بیشتر به خدمات تحلیل بنیادی، تخفیفات ویژه‌ای برای محصولات (فول پکیج+اپ) ارائه کرده است تا افراد فعال در بازار سرمایه بتوانند سرمایه خود را با ریسک کمتری مدیریت کنند. در ادامه هر یک از بخش‌های این پکیج به‌همراه استراتژی معاملاتی آن‌ها توضیح داده شده است.

خلاصه بازار

خلاصه بازار شامل اطلاعات کلی بازار سرمایه از قبیل شاخص کل، شاخص هم وزن و شاخص‌های اختصاصی انیگما مانند شاخص سهامداران خرد، شاخص بدون چندبارشماری و شاخص انیگما است. سابقه ارزش و حجم معاملات و همچنین ارزش بازار به‌صورت دلاری و ریالی از دیگر اطلاعات موجود در این بخش هستند. همچنین در بخش خلاصه بازار می‌توان اطلاعات لحظه‌ای بازار سرمایه مانند میزان ورود و خروج پول حقیقی به بازار و هریک از نمادها، صنایع و جزئیات سرانه‌های خرید و فروش نمادهای در حال معامله را مشاهده کرد. نسبت P/E و P/S تحلیلی و ttm بازار به‌صورت لحظه‌ای در این بخش آپدیت می‌شود.

دیده‌بان سایت و اپ تحلیل بنیادی انیگما

بخش دیده‌بان سامانه و اپلیکیشن تحلیل بنیادی، امکان مشاهده لیست سهام در حال معامله بازار سرمایه به‌همراه اطلاعاتی مانند حجم معاملات، ارزش معاملات، آخرین قیمت و… در روز معاملاتی را به کاربران می‌دهد. در این بخش می‌توان به تابلو معاملاتی هر یک از سهم‌ها، پیام ناظر، گزارش‌های کدال و همچنین سابقه معالات آن سهم دسترسی داشت.

بخش دیده‌بان من نیز این امکان را به کاربران می‌دهد تا با اعمال برخی فیلترها، لیستی از سهام مد نظر خود را پایش کنند.

سهامداران

محصول سهامداران انیگما شامل خدمات گسترده‌ای ازجمله دسترسی به لیست سهامداران شرکت ها است. در این محصول می‌توان تمامی تحرکات سهامداران پربازده را شناسایی و طبق معاملات آن‌ها در بورس معامله کرد. کاربران می‌توانند در بخش سهامداران انیگما تمامی اشخاص حقیقی که جزو سهامداران درصدی و حقوقی‌های فعال در بازار سرمایه در ۱۰ سال گذشته را شناسایی و بازدهی هر یک را بررسی کنند.

استراتژی معاملاتی محصول سهامداران انیگما

فالوتریدینگ یکی از استراتژی‌های معاملاتی رایج در سال‌های اخیر است که در مورد توجه بسیاری از فعالین بازارهای مالی بین‌المللی قرار گرفته است. در این استراتژی، افراد معاملات خود را بر اساس معاملات فعالین پربازده بازار تنظیم می‌کنند و بر اساس بازدهی این اشخاص سود کسب می‌کنند.

کاربران می‌توانند در بخش تغییرات روزانه سهامداران ورود و خروج سهامداران درصدی همه نمادها را شناسایی کنند. همچنین می‌توان با کلیک بر روی نام هر شخص در بخش تغییرات روزانه سهامداران انیگما، به اطلاعات کاملی از وضعیت پرتفوی اشخاص، درصد بازدهی و نمودار فعالیت‌ها و کارنامه معاملاتی هر یک دسترسی داشت.

در استراتژی معاملاتی سهامداران انیگما به بررسی ورود و خروج افراد حقیقی و حقوقی به جمع سهامداران درصدی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. از این طریق می‌توان بر اساس درصد بازدهی هر سهامدار برای دنبال کردن معاملات آن تصمیم گرفت. لازم به ذکر است که امکان دسترسی به این قابلیت در بخش سهامداران اپلیکیشن وجود ندارد.

NAV

یکی از معیارهای مهم در تعیین ارزندگی شرکت‌های سرمایه‌گذاری، نسبت P/NAV است. هرچه NAV (خالص ارزش دارایی‌ها) یک سهم بیشتر و قیمت آن کمتر باشد، آن نماد از ارزندگی بیشتری برخوردار است. در محصول NAV انیگما نسبت P/NAV و P/E تحلیلی تمامی شرکت‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه محاسبه شده است.

در بخش محصول NAV می‌توان به جزئیات ارزش روز پرتفوی بورسی و نحوه ارزش‌گذاری پرتفوی غیربورسی شرکت‌ها دسترسی داشت. پیش‌بینی سود حاصل از شرکت‌های زیرمجموعه بورسی و غیربورسی و محاسبه EPS و P/E فوروارد از دیگر خدمات ارائه شده در این محصول است.

استراتژی معاملاتی نمای NAV

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری به‌صورت سنتی حدود 60 تا 70 درصد NAV خود معامله می‌شوند. گاهی نسبت P/NAV یک سهم در بازار سرمایه تا حدود 35 درصد یا پایین‌تر نیز رسیده است. همچنین گاهی در بازارهای صعودی P/NAV یک شرکت سرمایه‌گذاری به بیش از 100 درصد رسیده است. در این صورت سهام شرکت با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی خود معامله می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی با نسبت P/NAV کمتر از ۴۵ درصد و فروش آن در محدوده‌های P/NAV بالای 60 الی 70 درصد بازدهی خوبی برای سهامداران داشته است.

تحلیل بنیادی

یکی از بهترین راه‌های چیدن یک سبد سرمایه‌گذاری هوشمندانه با ریسک کم، توجه به شرایط بنیادی سهم‌ها و صنایع و همچنین انتخاب بهترین شرکت‌ها از نظر عملکرد و روند سودآوری آن‌ها است. یکی از بهترین شاخص‌ها برای ارزیابی سهام شرکت‌های تولیدی توجه به EPS (سود خالص به ازای هر سهم) و همچنین نسبت قیمت روز به سود هر سهم (P/E فوروارد) شرکت‌ها است.

محصول تحلیل بنیادی انیگما شامل تحلیل بنیادی تمامی شرکت‌های تولیدی بازار سرمایه است که در آن‌ها با پیش‌بینی آیتم‌هایی مانند فروش، مواد اولیه، صورت سود و زیان و… در دوره‌های مالی آتی، سود خالص  آینده‌نگر هر سهم محاسبه می‌شود. مفروضات مهم در نظر گرفته شده در هر یک از این تحلیل‌ها در بخش خلاصه تحلیل وجود دارند و کاربران می‌توانند از طریق قابلیت ویرایش، هر یک از این مفروضات را تغییر داده و تحلیل شخصی‌سازی شده خود را مشاهده کنند. در نمای بنیادی انیگما نیز لیستی از تمامی شرکت‌های تولیدی به همراه نسبت P/E فوروارد هر یک منتشر می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این تحلیل بنیادی (تحلیل فاندامنتال) مطالعه مقاله تحلیل بنیادی چیست، پیشنهاد می‌شود.

استراتژی معاملاتی تحلیل بنیادی

هرچه نسبت پی بر ای یک شرکت تولیدی کمتر باشد، آن شرکت ارزنده‌تر خواهد بود. بنابراین با استفاده از این محصول می‌توان لیستی از نمادهای ارزنده‌ترین شرکت‌های تولیدی بازار از نظر نسبت P/E فوروارد را انتخاب کرد و باتوجه به استراتژی معاملاتی خود یک سبد سرمایه‌گذاری کم‌ریسک تشکیل داد. بررسی‌ها و تجربه نشان می‌دهد که پیشروی با چنین استراتژی معاملاتی‌ می‌تواند در بلند مدت بیش از 1.5 تا 2 برابر شاخص کل بازدهی داشته باشد.

سبدهای پیشنهادی

سبد پیشنهادی انیگما شامل ۵ سهم ارزنده برای سرمایه‌گذاری در بورس است که به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود. مبنای انتخاب این سهم‌ها تحلیل بنیادی هستند و در تحلیل بنیادی هر یک از سهم‌های معرفی شده نیز همراه با پرتفوی بورسی ارائه می‌شوند.

سهم‌های معرفی شده در این سبدها هر هفته با توجه به شرایط و نوسانات بازار آپدیت می‌شوند. بنابراین ممکن است بین یک تا ۲ سهم آن تغییر کنند. مبنای این تغییرات، شناسایی گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری جدید است که بر اساس بروزرسانی مستمر تحلیل‌ها توسط تیم تحليل انیگما به دست می‌آیند. در نتیجه حذف یک سهم از سبد، لزوما به معنای ارزنده نبودن آن نیست، بلکه به این مفهوم است که سهم جایگزین شده، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد.

بازده سبد پیشنهادی انیگما هر هفته متفاوت است. اما به‌طور کلی بازده تجمیعی تمامی سبدها از ابتدای انتشار آن (مهرماه سال ۹۹) تا به امروز 384 درصد بالاتر از شاخص بوده است.

نحوه استفاده از سبد پیشنهادی انیگما

سبدهای پیشنهادی هر هفته پنجشنبه در سایت و اپلیکیشن انیگما منتشر می‌شوند. افراد می‌توانند تا شنبه سهام و تحلیل‌های موجود در این سبد را بررسی و شنبه پس از باز شدن بازار به خرید و فروش سهام اقدام کنند.

کدال پلاس

در بخش کدال پلاس می‌توان به اطلاعات روز و تاریخچه صورت‌های مالی، گزارش‌های ماهانه و گزارش‌های تفسیری شرکت‌ها به‌صورت ریالی و دلاری دسترسی داشت. تمامی این اطلاعات در قالب جدول و نمودار ارائه می‌شوند و امکان دریافت خروجی اکسل از این گزارش‌ها نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این سامانه می‌توان به فیلترنویسی بر اساس داده‌های بنیادی اشاره کرد.

خلاصه بازار و صنایع نیز که در بخش کدال بورس وجود دارد، شامل اطلاعات مهمی برای بررسی و پایش صنایع مختلف در تحلیل بنیادی است. اطلاعاتی شامل ارزش بازار، درآمد، بهای تمام شده، سود ناخالص و خالص و همچنین P/E  و P/S گذشته‌نگر به تفکیک هر صنعت در بخش ارائه می‌شود.

تخفیف بلک فرایدی انیگما

تمام آپشن‌های محصولات معرفی شده در سایت تحلیل بنیادی انیگما قابل دسترسی هستند و کاربران زیادی از این پلتفرم استفاده می‌کنند. اپ تحلیل بنیادی انیگما نیز در راستای افزایش سرعت و امکان استفاده راحت‌تر کاربران در حین معاملات ارائه شده است. در این اپلیکیشن برخی از کاربردها و مهم‌ترین اطلاعات سایت وجود دارند. لیست زیر جزئیات خدمات ارائه شده در این پلتفرم‌ها را نشان می‌دهد تا افراد بتوانند تصمیم بهتری در خصوص تهیه محصول مورد نیاز خود اتخاذ کنند. در انتهای این جدول، قیمت هر یک از محصولات به همراه تخفیف نمایش داده شده است.

تخفیف های بلک فرایدی

برای تهیه پکیج ارائه شده در بلک فرایدی روی لینک خرید محصول کلیک کنید. همچنین برای ارتباط با کارشناسان انیگما و دریافت مشاوره رایگان با شماره 28111281-021 تماس بگیرید یا اطلاعات تماس خود را در بخش نظرات وارد کنید.

3.7/5 - (7 رای)
دیدگاه خود را درباره این پست بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا