جلسه نهم- آموزش تحلیل بنیادی با اکسل

سعید خانی‌نژاد، کارشناس بورس، در نهمین جلسه‌‌ی دوره‌ آموزش تحلیل بنیادی آکادمی انیگما به آموزش تحلیل بنیادی با استفاده از اکسل پرداخته است. در این جلسه خواهید آموخت با استفاده از اطلاعات مالی موجود شرکت‌ها در سایت کدال مدل‌ مالی مناسبی برای انجام تحلیل بنیادی ساخته و با استفاده از این مدل‌ EPS شرکت‌ها را برای دوره‌های مالی آینده پیش‌بینی کنید.

4.9/5 - (9 رای)

سایر جلسه‌ها

جلسه دهم آکادمی انیگما

جلسه دهم- آموزش تحلیل بنیادی با اکسل- قسمت2

سعید خانی‌نژاد، کارشناس بورس، در دهمین جلسه‌‌ی دوره‌ آموزش تحلیل بنیادی آکادمی انیگما آموزش خواهد داد که چگونه می‌توان با استفاده از اکسل و اطلاعات

جلسه هشتم آکادمی انیگما

جلسه هشتم- تحلیل و بررسی صنعت متانول

بهنام علیزاده، کارشناس بورس، در هشتمین جلسه‌‌ی دوره‌ تحلیل بنیادی آکادمی انیگما به معرفی صنعت متانول پرداخته است. در این جلسه میزان تولید و مصرف

۱۴ دیدگاه
  1. با سلام
    ممنون بابت اموزش خوبی که گذاشتید
    لطفا اموزش پیش بینی با گزارشات فصلی هم اموزش بدید
    ممنون از لطفتان

  2. درود بر شما
    واسه شرکت دارویی مثل دلقما چگونه نسبت مصرف به فروش رو محاسبه کنیم؟
    ایکاش یک مثال از شرکت های دارویی و یا کاشی و سرامیک درباره پرکردن همانند زاگرس میگفتین.مثلا واسه دلقما ما مواد اولیه داخلی و وارداتی داریم به علاوه مواد بسته بندی.حالا نمیدونم چطور محاسبه کنم که سه ماهه اول و دوم به ازای هر 1000 شیشه چقدر مواد اولیه داخلی و وارداتی و مواد بسته بتدی استفاده کرده.
    بابت آموزش هم باید از مجموعه خوب انیگما تشکر کرد

    1. سلام، بسیار سپاس از شما
      ما می‌توانیم تحلیل دلقما را در اختیار شما قرار دهیم که به آن دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید پس از بررسی تحلیل این سهم سوالات خود را از تحلیلگران ما بپرسید.

  3. سلام خیلی ممنون از آموزش‌های خوبتون. یه سوال، ما چطور میتونیم توی شرکت های تولیدی متوسطی که در بورس نیستند سرمایه‌گذاری کنیم؟ آیا امکانش هست و برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت مناسبتر هستند؟

    1. سلام، بله امکان‌پذیر است. عمدتا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیربورسی به‌صورت سرمایه‌گذاری جسورانه یا سرمایه‌گذاری خصوصی است. همچنین صندوق‌های جسورانه و صندوق‌های PE در بازار وجود دارند که این کار را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهند.

      1. خیلی ممنونم از شما، حیطه فعالیت شما خیلی خوبه و کاملا احساس میکنم که واقعا دارین کار امجام میدین و باعث میشین پول ها به سمت فعالیت و پیشرفت طولانی و پایدارتر سوق پیدا کنه و رابطه برد برد ایجاد بشه

  4. سلام وقت بخیر ضمنتشکر از شما و استاد گرامی که خیلی خوب توضیح دادند
    لطفا اگر مقدوره فایل اکسل را برای من ارسال میکنید

دیدگاه خود را درباره این پست بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا