بورسسرمایه‌گذاری

بهترین سیگنال خرید و فروش سهام بورس – پربازده‌ترین سبد پیشنهادی بورس

بسیاری از افراد برای کسب سود در شرایط تورمی، در بازارهای مالی مانند بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند. اما بسیاری از سرمایه‌گذاران اطلاعات و تخصص لازم در خصوص این بازارها را ندارند؛ به همین دلیل برخی افراد مشاوره سرمایه‌گذاری در انواع بازارهای مالی را ارائه می‌دهند. این مشاوره‌ها در بازار سرمایه به‌عنوان سیگنال خرید و فروش نیز شناخته می‌شوند. عموما اشخاصی که اطلاعات و زمان کافی برای تحلیل بازار سرمایه را ندارند، به دنبال بهترین سیگنال خرید و فروش سهام در بورس هستند. در این مقاله علاوه بر آموزش‌های لازم در خصوص خرید سیگنال بورس، پربازده‌ترین سیگنال خرید و فروش در بورس از سال 99 تاکنون نیز معرفی شده است.

 

سیگنال خرید سهام چیست؟

به پیشنهاد خرید و فروش سهم در بورس سیگنال خرید و فروش سهام گفته می‌شود. به‌عبارت دیگر سیگنال خرید به معنی پیشنهاد خرید یک سهم با قیمت مشخص و در زمان مشخص است. در کنار سیگنال خرید، سیگنال فروش نیز دارای اهمیت زیادی است؛ بنابراین در تعریف سیگنال فروش می‌توان گفت به پیشنهاد فروش یک سهم در تارگت قیمتی مشخص سیگنال فروش گفته می‌شود.

بنابراین اگر شخص یا گروهی سهم مناسبی برای خرید معرفی کنند، سیگنال خرید داده‌اند؛ همچنین اگر پیشنهاد داده شود زمان فروش یک سهم رسیده است، سیگنال فروش داده شده است.

این روزها مراجع بسیار زیادی از طریق سایت‌های مختلف به‌عنوان سایت سیگنال بورس اقدام به ارائه سیگنال خرید و فروش سهام رایگان کرده‌اند. همچنین در فضای مجازی برخی کانال سیگنال بورس رایگان وجود دارند که سیگنال روزانه بورس را منتشر می‌کنند. برخی گروه‌ها نیز پیشنهاد خرید سهام را در قالب سیگنال vip بورس یا خرید سیگنال بورس تضمینی ارائه می‌دهند.

سیگنال خرید و فروش سهام در بورس می‌تواند نتیجه انواع تحلیل‌ها مانند تحلیل بنیادی یا تحلیل تکنیکال باشد. همچنین گاهی افراد بر اساس اخباری که از منابع مختلف دریافت کرده‌اند، سیگنال خرید و فروش یک سهم را می‌دهند.

مقاله پیشنهادی : لیست بهترین سهم با کمترین p/e تحلیلی

سیگنال بورس برای چه افرادی مناسب است؟

سرمایه‌گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود. در روش غیرمستقیم شخص سرمایه خود را به سبدگردان‌ها سپرده و خود به‌صورت مستقیم معامله نمی‌کند؛ اما در روش مستقیم افراد خود به خرید و فروش سهام اقدام می‌کنند.

یکی از راهکارهای سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس، تحلیل بازار سرمایه است. در این روش افراد باید دانش و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند. دانش تحلیلی افراد می‌تواند شامل یکی از انواع تحلیل بنیادی یا تحلیل تکنیکال باشد.

برای خرید سهام از طریق تحلیل لازم است که شخص بیش از 600 نماد بورسی شامل انواع شرکت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری و همچنین صنایع مختلف و شرایط اقتصادی را به‌صورت دائم بررسی کند. برخی افراد تخصص و زمان لازم برای انجام تمامی این مراحل را ندارند؛ بنابراین می‌توانند از طریق دریافت سیگنال بورس به‌صورت مستقیم به خرید و فروش سهام در بورس اقدام کنند.

چگونه بهترین سیگنال بورس را شناسایی کنیم؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، سایت‌ سیگنال‌دهی بورس و مراجع بسیار دیگری وجود دارند که سیگنال خرید و فروش سهام را به‌صورت رایگان یا در ازای دریافت هزینه، ارائه می‌دهند. افراد یا گروه‌هایی نیز از طریق کانال‌های تلگرامی سیگنال روزانه بورس را ارائه می‌دهند. بسیاری از این افراد یا گروه‌ها پیشنهادهای خود را در قالب سیگنال تضمینی بورس معرفی می‌کنند؛ اما در حقیقیت هیچ تضمینی در بازارهای مالی وجود ندارد و عموما می‌توان از عملکرد گذشته این گروه‌ها، عملکرد آن‌ها در آینده را پیش‌بینی کرد. بنابراین سوالی در اینجا مطرح است که چگونه سیگنال خرید پیدا کنیم؟

هدف افراد از سرمایه‌گذاری کسب سود با ریسک کم است؛ بنابراین مشاهده عملکرد مراجعی که اقدام به فروش سیگنال بورس کرده‌اند، مهم‌ترین عامل در شناسایی معتبرترین و بهترین سیگنال بورس ایران است. در ادامه برخی موارد لازم برای بررسی بهترین مراجع ذکر شده است:

  • به‌صورت دائم گزارش عملکرد خود را منتشر کنند
  • در بازارهای مثبت بیشتر از شاخص سود کنند
  • در بازارهای منفی کمتر از شاخص ضرر کنند
  • پس از ارائه سیگنال مشاوره لازم را ارائه دهند
  • در بازار منفی نیز مانند بازار مثبت در کنار سرمایه‌گذار باشند
  • متشکل از تیمی متخصص و تحلیلگران بازار سرمایه باشند

یکی دیگر از موارد مهم در ارائه سیگنال این است زمان فروش سهم معرفی شده نیز اعلام شود. بسیاری از کانال‌های سیگنال‌دهی که به‌عنوان بهترین کانال تلگرام سیگنال بورس شناخته می‌شوند، تنها سهم مناسب برای خرید را معرفی می‌کنند و تارگت قیمتی یا سیگنال فروش آن را اعلام نمی‌کنند. در حالی‌که ارائه سیگنال فروش بسیار با اهمیت‌تر است. برای مثال شخصی سیگنال خرید سهمی را در قیمت 1000 تومان می‌دهد، سپس قیمت سهم تا 2000 تومان رشد می‌کند؛ در اینجا سرمایه‌گذار در انتظار کسب سود بیشتر است که قیمت سهم ریزش کرده و مجدد به 1000 تومن می‌رسد. در این مثال بسیار مهم است که سیگنال فروش نیز در زمان مناسب ارائه شود تا سرمایه‌گذار بتواند سود کند. بنابراین بهترین سایت سیگنال بورس سایتی است که علاوه بر سیگنال خرید، سیگنال فروش نیز ارائه دهد.

برای آشنایی بیشتر با سبد پیشنهادی انیگما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

بهترین سیگنال خرید و فروش سهام در بورس

انیگما هر هفته 5 سهم از ارزنده‌ترین سهام بازار سرمایه را در قالب سبد پیشنهادی معرفی سیگنال بورس، ارائه می‌کند. سیگنال خرید و فروش و سهم‌های انتخاب شده توسط تیمی از کارشناسان بازار سرمایه و بر اساس تحلیل بنیادی انتخاب می‌شوند.

سهم‌های سبد پیشنهادی انیگما باتوجه به نوسانات و شرایط بازار هر هفته آپدیت می‌شوند. در تغییرات هر هفته ممکن است یک یا چند سهم از سبد خارج و سهم‌های دیگر جایگزین آن‌ها شوند. خروج یک سهم از سبد به معنای عدم ارزندگی آن سهم نیست، بلکه پیش‌بینی می‌شود سهم‌های جایگزین شده امکان رشد بیشتری داشته باشند. برخی مواقع نیز تغییری در سبد اعمال نمی‌شود و انتظار می‌رود سهم‌های موجود در سبد رشد بیشتری داشته باشند.

لازم به ذکر است که در سبد پیشنهادی انیگما علاوه معرفی 5 سهم، تحلیل بنیادی هر یک از این سهم‌ها نیز با جزئیات منتشر می‌شود. همچنین ارائه مشاوره رایگان در خصوص اصلاح پرتفو نیز از دیگر خدمات رایگان سبد پیشنهادی انیگما است.

درصد بازدهی پربازده‌ترین سبد پیشنهادی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سبد پیشنهادی انیگما شفافیت و امکان مشاهده لحظه‌ای بازدهی آن است. در ادامه بازدهی سبد پیشنهادی انیگما از ابتدا (مهر ماه سال ۱۳۹۹) تاکنون (22 خرداد 1402) با شاخص کل بورس مقایسه شده است. باتوجه به اینکه بازدهی شاخص کل بورس در این بازه زمانی حدود 47 درصد بوده است، سبد پیشنهادی انیگما 419 درصد، یعنی 375 درصد بیشتر از شاخص بورس بازدهی داشته است.

بازدهی سبدهای پیشنهادی بازدهی شاخص کل
419% 44%

یکی از نکات مهم در استفاده از سبد پیشنهادی انیگما همراه بودن با این سبد در میان‌مدت و بلند است که بتوان سود خوبی را در بازار سرمایه کسب کرد. در ادامه روند مقایسه‌ای سیگنال قوی خرید سهام انیگما و بازدهی شاخص کل نمایش داده شده است.

درصد بازدهی بهترین سیگنال خرید و فروش سهام

شما می‌توانید با کلیک بر لینک سبدگردانی سبد پیشنهادی انیگما را برای دریافت سیگنال بورس، تهیه کنید.


مقایسه سبد پیشنهادی انیگما و صندوق‌های سرمایه‌گذاری

در مقایسه‌ای دیگر بازدهی یک ساله سبد پیشنهادی انیگما با صندوق‌های سهامی که در یک سال گذشته بیشترین بازدهی را داشته‌اند، بررسی شده است. تاریخ بررسی این بازدهی‌ها از تاریخ 1401/03/21 الی 1402/03/22 است.

عنوان درصد بازدهی در یک سال گذشته
صندوق واسطه‌گری مالی یکم 101%
صندوق فراز داریک 80%
صندوق داریوش 77%
صندوق مشترک سبحان 76%
سبد پیشنهادی انیگما 131%

مبنای بررسی بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سایت فیپیران می‌باشد. در این بررسی بازدهی سبد پیشنهادی سهام انیگما در یک سال گذشته حدود 30 درصد بالاتر از بهترین صندوق سرمایه‌گذاری بوده است. 

نمونه‌ای از بهترین سبد سیگنال خرید سهام

در ادامه به ارزیابی بازدهی سهم‌های موجود در سبد پیشنهادی انیگما در ماه‌های اخیر پرداخته شده است. در 6 ماه گذشته سبد پیشنهادی انیگما شامل 2 سهم با بازدهی بیش از 200 درصد و 7 سهم با بازدهی بیش از 100 درصد بوده است.

نماد قیمت پیشنهادی (ریال) درصد بازدهی تاریخ معرفی
دشیمی 10,670 214% 14 آبان
وپترو 9,150 224% 28 آبان
زفکا 7،740 162% 30 مهر
لطیف 37,750 152% 7 آبان
20,830 129% 20 اسفند
دتماد 29,060 126% 21 آبان
غپینو 2,611 125% 7 آبان
11,110 113% 24 دی
سابیک 11,080 109% 21 آبان

این در حالی است که شاخص کل از 4 آبان‌ماه سال 1401 تا زمان تهیه این گزارش (20 اردیبهشت 1402) 102 درصد بازدهی داشته است. در ادامه نمودار بازدهی سهم‌های پیشنهادی انیگما نمایش داده شده است. شما می‌توانید تاریخچه اطلاعات مالی و همچنین نسبت‌های مالی گذشته‌نگر این سهم‌ها را در کدال پلاس مشاهده کنید.

سهام بهترین سبد پیشنهادی سیگنال بورس

استراتژی معاملاتی با سبد پیشنهادی انیگما

در سبد پیشنهادی انیگما، تحلیل بنیادی هر یک از سهم‌های معرفی‌شده همراه با سبد ارائه می‌شود. افراد می‌توانند پنجشنبه هر هفته پس از انتشار سبد، سهم‌ها و تحلیل‌های موجود را مشاهده و بررسی کنند، سپس در اولین روز معاملاتی هفته نسبت به فروش سهام خارج شده از سبد و خرید سهام معرفی شده اقدام کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات در چینش پرتفو، تخصیص مناسب میزان سرمایه به هر یک از سهم‌های سبد پیشنهادی می‌باشد. طبق راهنمای استفاده از سیگنال خرید و فروش انیگما، وزن پیشنهادی برای هر سهم 20 درصد است.

استراتژی انیگما برای انتخاب سهم‌های موجود در سبد پیشنهادی، میان‌مدت و بلندمدت است؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود برای کسب بیشترین بازدهی در بورس به‌صورت مستمر و هر هفته با سبد انیگما همراه باشید و پرتفوی خود را طبق آن بروزرسانی کنید. اما باتوجه به اینکه مبنای انتخاب این سهام بنیادی هستند، خرید و نگهداری هر کدام از سبدها نیز به‌تنهایی می‌تواند منجر به کسب سود شود.


سوالات متداول

سیگنال خرید سهام چیست؟

به پیشنهاد خرید یک یا چند سهم سیگنال خرید سهام گفته می‌شود.

چگونه می‌توان بازدهی سبد پیشنهادی انیگما را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد؟

در بخش محصولات سایت انیگما، می‌توان با کلیک بر محصول سبد پیشنهادی، نمودار لحظه‌ای بازدهی سبد پیشنهادی انیگما و مقایسه آن با شاخص کل را مشاهده کرد.

چگونه می‌توان بهترین سایت سیگنال بورس را شناسایی کرد؟

شفافیت در ارائه بازدهی، داشتن بازدهی مثبت در بلند مدت و میان‌مدت، ارائه سیگنال فروش علاوه بر سیگنال خرید سیگنال و… از ویژگی‌های سایت سیگنال‌دهی خوب است.

5/5 - (13 رای)
۴ دیدگاه
دیدگاه خود را درباره این پست بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا