مقالات تحلیل‌ بنیادی

وبینار بررسی گزارش‌های ماهانه شرکت‌های بورسی

باتوجه به انتشار گزارش‌های ماهانه فروردین شرکت‌های بورسی، شنبه 8 اردیبهشت 1403 وبیناری با موضوع بررسی گزارش ماهانه شرکت‌ها با حضور آقای آراد پورکار (مدیر تحلیل کارگزاری پیشرو) و آقای پویان مظفری (مدیر سرمایه‌گذاری و تحلیلگر بازار سرمایه) برگزار شد که در ویدئو زیر قابل مشاهده است.

سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار سرمایه می‌توانند از با ثبت‌نام در سایت انیگما از طریق محصول کدال پلاس به‌صورت رایگان به تمامی جزئیات گزارش‌های ماهانه شرکت‌های بورسی دسترسی داشته باشند. همچنین در این بخش سابقه اطلاعات گذشته‌نگر تمامی شرکت‌ها به‌صورت دوره‌ای در بازه‌های زمانی مورد نظر کاربر، در قالب جدول و نمودار ارائه می‌شود؛ کاربر می‌تواند این دیتاها را به‌صورت فایل اکسل نیز دانلود کند.

لازم به ذکر است که یک هفته دسترسی کامل سایت انیگما به صورت رایگان در اختیار افرادی که در این وبینار حضور داشتند قرار گرفت. دسترسی کامل سایت انیگما شامل محصولات تحلیل بنیادی، NAV، سهامداران، کدال پلاس و سبد پیشنهادی است. در سبد پیشنهادی انیگما هر هفته 5 سهم بنیادی ارزنده بازار معرفی می‌شود که می‌توانید از طریق لینک سبد پیشنهادی بازدهی آن از ابتدا تاکنون را در مقایسه با شاخص کل مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر در خصوص اصلاح پرتفوی خود از کارشناسان انیگما مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت تمایل محصولات انیگما را با تخفیف تهیه کنید.

1/5 - (1 رای)
دیدگاه خود را درباره این پست بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا