جلسه اول- سرمایه‌گذاری و انواع کلاس‌های آن

بهنام علیزاده در اولین جلسه‌‌ی دوره‌‌ تحلیل‌ بنیادی آکادمی انیگما به تعریف سرمایه‌گذاری و انواع کلاس‌های آن، مفهوم ریسک‌وبازده و همچنین میزان بازدهی هریک از کلاس‌های‌سرمایه‌گذاری‌ در بازه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت پرداخته‌است. شما در این جلسه میزان بازده دارایی‌های مختلف ازجمله دلار، سکه، مسکن، بورس و… در 12 سال گذشته را مشاهده خواهید کرد و با ویژگی هریک از آن‌ها آشنا خواهید شد. در انتهای این جلسه می‌توانید در خصوص انتخاب دارایی‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری سودآور در بلندمدت تصمیم‌گیری کنید.

5/5 - (10 رای)

سایر جلسه‌ها

جلسه دهم آکادمی انیگما

جلسه دهم- آموزش تحلیل بنیادی با اکسل- قسمت2

سعید خانی‌نژاد، کارشناس بورس، در دهمین جلسه‌‌ی دوره‌ آموزش تحلیل بنیادی آکادمی انیگما آموزش خواهد داد که چگونه می‌توان با استفاده از اکسل و اطلاعات

جلسه نهم آکادمی انیگما

جلسه نهم- آموزش تحلیل بنیادی با اکسل

سعید خانی‌نژاد، کارشناس بورس، در نهمین جلسه‌‌ی دوره‌ آموزش تحلیل بنیادی آکادمی انیگما به آموزش تحلیل بنیادی با استفاده از اکسل پرداخته است. در این

جلسه هشتم آکادمی انیگما

جلسه هشتم- تحلیل و بررسی صنعت متانول

بهنام علیزاده، کارشناس بورس، در هشتمین جلسه‌‌ی دوره‌ تحلیل بنیادی آکادمی انیگما به معرفی صنعت متانول پرداخته است. در این جلسه میزان تولید و مصرف

۸ دیدگاه
  1. سلام
    برنامه به خوبی ضبط و ادیت شده و ارائه مطالب کیفیت مطلوبی دارد. فقط اگر در اسلایدها برای نوشتن کلمات از نیم‌فاصله نیز استفاده می‌شد، بهتر می‌بود.

  2. سلام
    بسیار عالی و مفید بود. قطعا هر فردی که بخواد سرمایه گذاری کنه ابتدا باید بدونه متناسب با شخصیت، میزان سرمایه و ریسک پذیریش بهتره چه کلاس های سرمایه گذاری رو انتخاب کنه و مقایسه ای هم که بین بازدهی کلاس های سرمایه گذاری در بازه های زمانی و نحوه مقایسه اون ها داشتید بسیار مفید بود.

    1. سلام خیلی ممنون. بله درست می‌فرمایید. مقایسه انواع روش‌های سرمایه‌گزاری در بازه‌های زمانی متفاوت باعث می‌شود افراد دید روشنی نسبت به سرمایه‌گذاری داشته باشند و هدف آکادمی انیگما نیز این است که به افراد کمک کند تا بتوانند سرمایه‌گذاری پربازدهی داشته باشند.

  3. سلام
    ممنون بابت اطلاعات بسیار مفیدی که با این بیان روان در اختیارمون قرار می‌دین.
    بخش مقایسه بازدهی انواع روش‌های سرمایه‌گذاری‌ خیلی خیلی مفید بود.
    خسته نباشین

    1. سلام. دوره مقدماتی تحلیل بنیادی تکمیل شده و دوره جدید با موضوع تحلیل صنعت در حال آماده‌سازی می‌باشد. همچنین می‌توانید در پیج اینستاگرام انیگما به آدرس enigma_investing سایر محتوای تحلیلی را مشاهده کنید.

دیدگاه خود را درباره این پست بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا