خدمات و محصولات

معرفی محصول سبد پیشنهادی در سایت انیگما

شرکت انیگما به عنوان تنها مرجع ارائه‌دهنده خدمات و محصولات تحلیلی در بورس ایران شناخته می‌شود. این شرکت در کنار محصولات مختلفی که در راستای بهبود کیفیت سرمایه‌گذاری ارائه کرده است، محصولی تحت عنوان سبد پیشنهادی نیز به صورت هفتگی منتشر و آپدیت می‌کند. این سبد شامل 5 سهم ارزنده است که با هدف معرفی سیگنال بورس ارائه می‌شود. هدف از این مقاله معرفی سبد پیشنهادی و نحوه استفاده از آن به طور کامل است.

محصول سبد پیشنهادی انیگما

همانطور که گفته شد، انیگما به صورت هفتگی 5 سهم از ارزنده‌ترین سهام موجود در بازار سرمایه را در قالب سبد پیشنهادی منتشر و اپدیت می‌کند. این محصول توسط گروهی از تحلیلگران حرفه‌ای بازار سرمایه گردآوری شده و مبنای آن تحلیل بنیادی است. سهم‌های انتخاب‌شده در این پرتفو متناسب با شرایط بازار به صورت هفتگی به روزرسانی می‌شوند و حتی ممکن است یک یا چند سهم حذف و سهم‌های جدیدی جایگزین شوند. لازم به ذکر است خروج یک سهم از این محصول به معنای عدم ارزندگی آن نیست، بلکه برآورد می‌شود سهم‌های جایگزین‌شده رشد بیشتری را نسبت به سهم‌های حذف‌شده داشته باشند. همچنین در محصول سبد پیشنهادی، PDF هر یک از سهم‌ها نیز در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود، تا آن‌ها با مطالعه تحلیل بنیادی سهم‌های انتخاب‌شده، شناخت بهتری نسبت به این سهم‌ها پیدا کنند.

استراتژی معاملاتی با استفاده از سبد پیشنهادی

کاربران پس از تهیه این محصول و متناسب با به روزرسانی آن در هر پنج‌شنبه، می‌توانند سهم‌ها و تحلیل بنیادی موجود در این سبد را بررسی و تحلیل کنند. سپس در روز شنبه و بعد از بازگشایی بازار بورس اوراق بهادار نسبت به معاملات خود اقدام کنند. از ویژگی‌های مهم سبد پیشنهادی تخصیص مناسب میزان سرمایه به هر یک از سهم‌های موجود در آن است. مطابق با راهنمای استفاده از سیگنال خرید و فروش انیگما، وزن پیشنهادی برای هر سهم 20 درصد در نظر گرفته شده است.

استراتژی انتخاب سهم در سبد پیشنهادی انیگما، میان مدت و بلند مدت است و عموما توصیه می‌شود مشتریان برای رسیدن به بیش‌ترین سود و بازدهی به صورت مداوم و هفتگی از این محصول بهره‌مند شوند و مطابق با آن، پرتفوی معاملاتی خود را تغییر دهند.

طرح تضمین سبدهای پیشنهادی

در عین حال که انیگما تمام تلاش خود را برای رسیدن کاربران به بیشترین بازدهی به کار بسته، اما با توجه به نوسانات زیاد در بورس، ریسک‌های زیادی نیز در این بازار وجود دارد. بنابراین ممکن است در برخی از بازه‌های زمانی، این محصول بازدهی منفی داشته باشد. به همین منظور انیگما برای اطمینان خاطردادن به مشتریان خود، طرح تضمین سبدهای پیشنهادی را ارائه کرده است.

در این طرح تا هنگامی که مشتریان سبد پیشنهادی، به بازدهی مثبت نرسیده‌ باشند، این محصول به‌ صورت رایگان و نامحدود تمدید می‌شود. در نتیجه انیگما تا زمان رسیدن به بازدهی مثبت در کنار مشتریان خود می‌ماند.

ویژگی‌های محصول سبد پیشنهادی انیگما

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سبد انیگما بازدهی بالای آن است. بازدهی این محصول از ابتدای مهرماه سال 1399 تاکنون در مقایسه با شاخص بورس، بسیار بالا و عددی معادل 493.1 درصد بوده است. به دلیل شفافیت این محصول، مشتریان به صورت لحظه‌ای می‌توانند بازدهی سبد را از سایت انیگما مشاهده کنند. همچنین خدمات پس ار فروش و ارائه مشاوره رایگان از ویژگی‌های خوب این محصول است که کاربران در ساعات اداری و در صورت داشتن هرگونه سوال و بروز مشکل می‌توانند با مشاورین در ارتباط باشند.

در حالت کلی سبد پیشنهادی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار از مزیت‌های بسیاری از جمله ارائه تحلیل سهم‌های پیشنهادشده، تعیین هدف قیمتی، پیشنهاد سبد سهام با سود بالا و ریسک کم، پیشنهاد فروش و تخصیص سرمایه و همچنین ارائه مشاوره و خدمات نامحدود برخوردار است.

نحوه استفاده از محصول سبد پیشنهادی

پس از معرفی این محصول، نوبت به نحوه استفاده آن در سایت انگیما می‌رسد. برای استفاده از محصول سبد پیشنهادی انیگما در ابتدا باید وارد سایت شد. پس از ورود به سایت انیگما، کاربر با استفاده از نوار آبی سمت راست سایت، آیکون سبد پیشنهادی را انتخاب می‌کند.

محصول سبد پیشنهادی

پس از ورود به صفحه سبد پیشنهادی در سایت انیگما، کاربر می‌تواند نمودار بازده هفتگی سبد پیشنهادی را در بازه زمانی مورد نظر خود مشاهده کند.

نمودار بارده سبد پیشنهادی

همانطور که گفته شده، هر هفته تعداد 5 سهم در سبد قرار می‌گیرد. تحلیل هر یک از سهم‌ها، وزن هر کدام و مدت زمان نگهداری در گزارش سبد ارائه شده است. کاربر می‌تواند یک فایل نمونه از سبدهای پیشنهادی را مطابق تصویر زیر دانلود کند و در کنار سهم‌های موجود در این سبد، تحلیل بنیادی هر یک را مشاهده و بررسی کند.

دانلود سبد پیشنهادی

همچنین کاربر از این قسمت نیز می‌تواند همه سبدها یا فقط سبدهایی که به آن دسترسی دارد را مشاهده کند.

نمایش همه سبدها

پشتیبان‌های سایت انیگما در ساعات اداری پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات احتمالی کاربران هستند. افراد می‌توانند از طریق کلیک بر آیکون موجود در سایت سوالات خود را بپرسند و شرکت را از نظرهای خود بهره‌مند کند.

پشتیبان سایت انیگما
امتیاز خود را ثبت کنید

رقیه محمدپور

تحلیل بنیادی سهم‌ها و تولید محتوا در این زمینه از علایق بنده است. در حال حاضر به مدت 3 سال است که در این زمینه فعالیت دارم و به طور پیوسته در حال ارتقای اطلاعات خود در زمینه بازار سرمایه هستم.

سایر مقاله‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا