خدمات و محصولات

خدمات باشگاه مشتریان حقیقی انیگما

استفاده از سیگنال خرید یکی از روش‌های رایج سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس است. بسیاری از افراد که تخصص یا زمان کافی برای تحلیل بازار سرمایه و معامله در آن را ندارند با استفاده از این روش، از بازدهی این بازار بهره‌مند می‌شوند. اما عموما سیگنال‌های بورسی از مراجع غیرمعتبر و غیر قانونی، مانند کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی، ارائه می‌شوند. همچنین شاید بسیاری از کانال‌های سیگنال‌دهی، خدمات خود را به‌عنوان «سیگنال تضمینی» ارائه کنند، اما سوالاتی در اینجا مطرح است که آیا واقعا در این بازار پرنوسان می‌توان سیگنال‌های ارائه شده را تضمین کرد و چگونه می‌توان سرمایه‌گذاری مطمئنی از طریق دریافت سیگنال داشت.

انیگما هر هفته 5 سهم بنیادی و مستعد رشد را در قالب سبد پیشنهادی منتشر می‌کند و تاکنون بیش از 2,000 مشتری حقیقی این محصول را تهیه و استفاده کرده‌اند. این مجموعه در راستای پشتیبانی و حمایت از دارندگان سبد پیشنهادی، خدماتی ارائه می‌کند که در این مطلب به‌صورت مفصل توضیح داده شده است تا مشتریان بتوانند با کاهش ریسک خود، بهترین بازدهی را کسب کنند.



خدمات باشگاه مشتریان حقیقی انیگما

انیگما از مهر سال 1399 هر هفته ۵ سهم از ارزنده‌ترین سهام بازار سرمایه را در قالب محصول «سبد پیشنهادی» ارائه می‌کند. سبد سهام معرفی شده، توسط تیمی از متخصصین و تحلیلگران بازار سرمایه انتخاب می‌شوند و مبنای اصلی انتخاب آن‌ها تحلیل بنیادی است. در همین راستا PDF تحلیل بنیادی هر یک از این سهم‌ها نیز به مشتریان ارائه می‌شوند، تا نسبت به سهام معرفی شده آگاهی بیشتری داشته باشند. سهم‌های معرفی شده با توجه به شرایط بازار هر هفته به‌روزرسانی می‌شوند و امکان دارد یک یا چند سهم از سبد خارج و سهم‌های دیگری جایگزین آن‌ها شوند. خروج یک سهم از سبد به معنای عدم ارزندگی آن نیست، بلکه پیش‌بینی می‌شود، سهم‌های جایگزین‌شده امکان رشد بیشتری داشته باشند. برخی مواقع نیز تغییری در سبد اعمال نمی‌شود، زیرا انتظار می‌رود سهم‌های موجود در سبد هنوز ظرفیت رشد بالایی دارند.

انیگما در راستای رضایت مشتریان و تضمین محصول خود، در کنار محصول ارائه‌شده، خدماتی برای حمایت و پشتیبانی از آن‌ها ارائه می‌کند که در ادامه به توضیح هر یک پرداخته شد.

1. مشاوره و پشتیبانی نامحدود

انیگما دارای تیم پشتیبانی متشکل از متخصیص و تحلیلگران بازار سرمایه است که مشتریان می‌توانند از ارائه مشاوره رایگان این افراد در راستای اصلاح پرتفوی خود بهره‌مند شوند. همچنین این تیم همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی سوالات تخصصی در خصوص بازار سرمایه و سهام معرفی‌شده هستند.

برای ارتباط با تیم پشتیبانی افراد می‌توانند از دو روش اقدام کنند. یکی از این روش‌های ارتباطی ارسال پیام از طریق چت آنلاین داخل سایت است که کارشناسان در کمتر از یک دقیقه پاسخگو خواهند بود. روش دیگر تماس با تیم پشتیبانی از طریق شماره 28111281-021 است.

2. طرح تضمین سبدهای پیشنهادی

به‌صورت کلی استراتژی انتخاب سهام در سبد پیشنهادی انیگما، میان‌مدت و بلندمدت است و پیشنهاد می‌شود افراد برای کسب بیشترین بازدهی به‌صورت مستمر و هر هفته با سبد انیگما همراه باشند و پرتفوی خود را طبق آن بروزرسانی کنند. اما باید توجه داشت که بازار سرمایه یکی از بازارهای پرریسک به همراه نوسانات زیاد است و ممکن است در برخی از بازه‌های زمانی بازدهی منفی داشته باشد. در این راستا انیگما برای مشتریان خود طرح «تضمین سبدهای پیشنهادی» را در نظر گرفته است.

در طرح فوق تا زمانی که خریداران به بازدهی مثبت نرسیده‌اند، این محصول به‌صورت رایگان و نامحدود تمدید می‌شود. بنابراین انیگما تا زمان رسیدن به بازدهی مثبت در کنار مشتریان خود خواهد بود.

3. پشتیبانی تحلیلی و اطلاعاتی بازار (جدید)

یکی از خدمات جدیدی که به باشگاه مشتریان حقیقی انیگما اضافه شده، برگزاری وبینارهای اختصاصی برای دارندگان اشتراک سبد پیشنهادی است. این وبینارها در راستای تحلیل سبد، صنایع و سهم‌های مستعد رشد برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که بازدهی یک بازار باید در کنار سایر بازارها بررسی شود تا بتوان همواره بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری را متناسب با میزان سرمایه و ریسک‌پذیری شناسایی کرد؛ بنابراین در این وبینارها سایر بازارهای موازی مانند بازار طلا، مسکن و… نیز تحلیل و بررسی خواهند شد.

این وبینارها به‌صورت ماهانه توسط کارشناسان و متخصصین انیگما برگزار می‌شوند و افراد می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات زیادی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، سوالات خود را نیز مطرح کنند. برای اطلاع از زمان برگزاری این وبینارها می‌توانید شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام انیگما به آدرس enigma_investing را دنبال کنید. همچنین این اطلاعات پیش از برگزاری از طریق ارسال پیامک به دارندگان سبد پیشنهادی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدهی سبد پیشنهادی انیگما

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سبد پیشنهادی انیگما شفافیت است و بازدهی آن همواره به‌صورت لحظه‌ای در سایت قابل دسترس است. در ادامه بازدهی سبد پیشنهادی انیگما از ابتدا (مهر ماه سال ۱۳۹۹) تاکنون در مقایسه با شاخص کل بورس نمایش داده شده است. طبق این نمودار سبد پیشنهادی انیگما در این بازه زمانی حدود 418 درصد بیشتر از شاخص کل بازدهی داشته است.

بازدهی سبد پیشنهادی انیگما
5/5 - (1 رای)

سایر مقاله‌ها

one

  1. ممنون ازسرویس جدید . جای چنین سرویسی خالی بود .باعث میشودتابااتکابه مشاوره های بموقع ، سرمایه های سرگردان رابه سبدپیشنهادی هدایت کرد. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا